0
od 120
REZERVOVAT

DinoLive Praha - dinosauří zábavný park pro děti i dospělé

18 FOTEK

Přijďte se podívat do dinoparku v Praze - nově otevřený park DinoLive zabaví celou rodinu na celý den. Užít si můžete 3 dětské hřiště, 70 pohyblivých dinosaurů v životních velikostech, naučnou stezku se 20 zastávkami.

Vstupte do světa dinosaurů a objevte tajemství pravěku na jedinečné výstavě DinoLive v Praze!

Tato zábavná a naučná výstava je ideální pro celou rodinu – děti i dospělí si přijdou na své.

od 120
REZERVOVAT
Dnes volné termíny
Koupit jako dárek
Nelze bezplatně zrušit a změnit.
Tuto aktivitu není možné bezplatně stornovat či přerezervovat.
Bez nutnosti rezervace
Garance vrácení peněz
Za poskytnutí služby ručíme. Pokud by Vám nebyla z jakéhokoliv důvodu poskytnuta, tak vracíme celou urazenou částku zpět.

Informace k DinoLive Praha - dinosauří zábavný park pro děti i dospělé

• Poslední návštěvník může vstoupit v 19:00 hodin
  • Skákací atrakce jsou v provozu z důvodu bezpečnosti pouze za příznivého počasí, tedy během deště a silného větru musí být odstaveny a jsou nepřístupné
  • V celém areálu lze platit pouze bezhotovostně kartou či telefonem/hodinkami, jako další alternativu lze nabít při vstupu platební čip a ten pak použít k platbě
  • Děti do 3 let mají vstup zdarma
  • V případě nepříznivého počasí prosím volejte na číslo v potvrzovacím e-mailu
  • Nelze bezplatně zrušit a změnit.

POPIS AKTIVITY

DinoLive v Praze je vzrušující výstava, která vás vezme na cestu zpět do doby, kdy na naší planetě vládli dinosauři. Připravte se na nezapomenutelné zážitky, které potěší všechny věkové skupiny.

Dinosauří stezka vedoucí lesem je místem, kde se setkáte s fascinujícím světem dinosaurů, jež jsou zachycení v reálných situacích se svými druhy a někdy i nepřáteli! Jak se procházíte po bezbariérové stezce, kterou snadno zdoláte i s kočárkem, o délce cca 1,2 km, můžete vidět po levé a pravé straně různé typy dinosaurů. Dohromady se můžete těšit na 29 stanovišť se 70 zvířaty.

Co můžete očekávat?

Realistické Modely Dinosaurusů

Uvidíte detailně propracované modely dinosaurů v životní velikosti, které vás ohromí svou autentičností a velikostí. Připravte se na setkání s Tyrannosaurem Rexem, Triceratopsem a mnoha dalšími pravěkými giganty.

Interaktivní Expozice

Dotkněte se historie pomocí interaktivních exponátů, které vás zapojí do světa paleontologie. Naučte se, jak dinosauři žili, lovili a přežívali v drsných podmínkách pravěku.

Naučnou stezku

Naučná stezka DinoLive je vytvořena s cílem vzdělávat návštěvníky všech věkových kategorií o důležitých ekologických tématech a inspirovat je k odpovědnějšímu přístupu k naší planetě. Plynule navazuje na informace o druhohorách a vyhynulých dinosaurech, a zdůrazňuje, že zvýšená odpovědnost vůči přírodě nám může pomoci vyhnout se jejich osudu a ochránit život na Zemi. Možnost pádu asteroidu jsme přenechali vědcům a moderním technologiím.

Naše naučná stezka se zaměřuje na následující témata:

1. Globální oteplování
  2. Čistá voda – možné problémy s nedostatkem pitné vody
  3. Čistý vzduch – problematika CO2
  4. Energie – zelená energie, solární elektrárny, obnovitelné zdroje
  5. Recyklace – nakládání s odpady, opětovné využívání materiálů, třídění odpadu

Fotografické příležitosti

Nezapomeňte si přinést fotoaparát! Výstava nabízí mnoho příležitostí k pořízení úžasných fotografií s dinosaury v pozadí, které budou skvělou vzpomínkou na váš den plný dobrodružství.

Dětské hřiště

Po absolvování dinosauří a naučné stezky se děti dostanou na dětského hřiště DinoLive, kde mohou pokračovat v objevování světa dinosaurů a zažívat další dobrodružství! Hřiště nabízí unikátní herní sestavu ve tvaru dinosaura, po kterém mohou děti lézt a vidět svět z dinosauří perspektivy. Pro malé průzkumníky je připravena také pirátská loď vedle pískovišť, kde mohou hledat poklady nebo stavět hrady, což podnítí jejich fantazii.

Čtyřvěžová lanová pyramida je ideálním místem pro lezení a hraní, kde děti mohou rozvíjet své motorické schopnosti a užít si spoustu zábavy.

A nakonec, nafukovací skákací hrady jsou skvělým místem pro děti, které si chtějí pořádně zaskákat. Skákací hrady jsou velmi oblíbené, a proto jsou zde hned čtyři. Vstup na všechny je pro návštěvníky parku samozřejmě zcela zdarma.

Po celém parku jsou rozmístěny reproduktory, které přehrávají zvuky těchto prehistorických tvorů. Takže nejenže uvidíte dinosaury, ale také uslyšíte, jak by mohli znít, pro navození ještě autentičtější atmosféry.

Přijďte si užít jedinečný výlet do minulosti, který spojuje zábavu s učením. DinoLive v Praze je perfektním místem pro rodinné výlety, školní exkurze i pro všechny milovníky historie a dinosaurů.

ZOBRAZIT CELÝ POPIS

Objednejte si tuto aktivitu

Objednávka
(pro zobrazení ceny vyberte termín)

PRO ZOBRAZENÍ DOSTUPNÝCH ČASŮ VYBERTE DATUM V KALENDÁŘI

1. Nákupem si aktivitu rezervujete na konkrétní čas a termín
Po nákupu není potřeba nikam volat a ověřovat termín či dostupnost. Do několika minut Vám do e-mailu dorazí elektronická vstupenka s QR kódem na vybraný datum a čas.

2. Na místě ukážete elektronickou vstupenku
Provozovateli aktivity se prokážete platnou vstupenkou v telefonu. Vstupenku si samozřejmě můžete vytisknout, ale to je škoda papíru :)

3. Víc není potřeba :) Užijte si aktivitu.
Tak snadné to je.

Tuto aktivitu je možné zaplatit zaměstnaneckými benefity. Stačí si v pokladně zvolit platbu benefitní kartou.

Přijímáme tyto karty:

Tuto aktivitu není možné bezplatně stornovat či přerezervovat.

Aktivitu doporučuje
5 / 5

3 / 5
  • Zábava pro děti...skákací hrad,písek
  • Obyčejné občerstvení

Čekala jsem pro děti větší zábavu

5 / 5

Informace k pobočce

Vlastním vozem či autobusem je možné dorazit na velkokapacitní parkoviště přímo před vstupem do areálu. Parkování je zdarma po celou dobu návštěvy. Na parkovišti se nacházejí nabíjecí stanice pro elektromobily. AUTOBUS: linkami 119, 191, 316 a 322 zastávka „Nad Džbánem“. Tramvajové linky 20 a 26 také procházejí poblíž areálu parku – zastávka Nad Džbánem.

VHODNÉ PRO