Zákazníkům ručíme za poskytnutí a kvalitu služby, proto mají právo vznést podnět na reklamaci a to do 5 dnů. Ihned po této lhůtě Vám odesíláme peníze očištěné o provizi, nejpozději však do 8 dnů od poskytnutí aktivity.
Chcete zvýšit obsazenost Vašich služeb a vyplnit volné termíny? Tak to jste tady správně :) Jsme jediný portál, který umožňuje svým zákazníkům přímou rezervaci aktivit na konkrétní datum a čas.
JDU DO TOHOPomocí moderních metod Vám pomůžeme zvýšit obsazenost i v méně frekventované časy. Využijeme kapacity Vašeho podniku naplno.
Sami si určíte podmínky, dle kterých může zákazník bezplatně měnit či rušit svou rezervaci. Pokud si ale službu objedná a nedorazí, tak Vám vyplácíme plnou částku jako by služba proběhla.
Zviditelníme vás nejen v on-line prostoru, ale i u našich partnerů a v offline médiích, kde oslovujeme miliony zákazníků. Spolupracujeme také s influencery, kteří si rádi službu vyzkouší a doporučí.
Telefonování se zákazníkem je minulostí. SkvěléČesko.cz se postará o všechny jeho požadavky a vy můžete ušetřený čas věnovat příjemnějším věcem. Účetní doklady systém nejen vystaví, ale i doručí účetní.
Naše platební brány umožňují využití zaměstnaneckých benefitů na aktivity pro volný čas. Veškerá administrativa a poplatky jsou za námi.
Na konkrétní datum, případně čas a rovnou zplatí on-line.
Zákazník obdrží vstupenku. Vy SMS a e-mail s novou objednávkou.
Vstupenku odbavíte pomocí chytrého telefonu nebo počítače.
Na peníze nečekáte. Nejpozději 8 dní od poskytnutí aktivity je odesíláme.
Veškeré doklady systém vystaví a rovnou odešle sestavy pro účetní.
Zákazníkům ručíme za poskytnutí a kvalitu služby, proto mají právo vznést podnět na reklamaci a to do 5 dnů. Ihned po této lhůtě Vám odesíláme peníze očištěné o provizi, nejpozději však do 8 dnů od poskytnutí aktivity.
Váš rezervační systém je možné propojit prostřednictvím API. Díky takového propojení se budou automaticky aktualizovat dostupné kapacity u nás na portálu a nové objednávky od nás se automaticky zapíšou do Vašeho rezervačního systému.
Vaše prezentace u nás je zdarma. Žádné instalační ani měsíční poplatky. Účtujeme si pouze sjednanou provizi až za přivedeného zákazníka.
Počítač, tablet nebo chytrý telefon s přístupem na internet.
Dostanete svůj přístup do rezervačního systému, který můžete začít používat i pro své webové stránky. Vždy, když zákazník nakoupí, dostanete informaci o nové objednávce e-mailem, smskou a do svého rezervačního systému. Pokud budete mít naplněnou kapacitu, v systému to jednoduše označíte (v případě propojení rezervačních systému se tak děje automaticky). Zákazník tak bude mít přesné informace o tom, kdy si u Vás může službu objednat.
Nejsme slevový portál. Nechceme cílit pouze na turistické atrakce či neobvyklé zážitky. Naší ambicí je pokrýt co nejširší okruh poskytovatelů aktivit, a to bez vymýšlení umělých akcí a komplikování procesů. Neprodáváme vouchery, ale vstupenky na konkrétní termín a čas za Vaše standardní ceníkové ceny.
Fungujeme celoročně, což pro vás může být také užitečné - vytížíme vám kapacity i mimo sezónu. Pokud budete mít plno, nastavíte si u nás plnou kapacitu a tím přes nás zastavíte objednávky. V nabídce zůstanete viditelní.
Tato situace nenastane. Informaci o rezervaci dostanete jen v případě, že proběhne platba. Do té doby nemá zákazník platnou rezervaci a nemůže nárokovat služby.
Svou prezentaci služeb máte možnost kdykoliv vypnout či naopak zase zapnout. Stejně tak můžete kdykoliv ukončit spolupráci, i když to bychom neradi 🙂 Závazné je pouze poskytnout službu, pokud si ji někdo u nás objedná.
Nemusíte jej používat. U nás lidi nakoupí na konkrétní den a je to jen bonus pro vás, že vám přijde email s informací, že ten den budete mít zákazníka a vše pro Vás zůstane stejné jako doposud.
Načtením QR kódu ve vaší provozovně jednoduše odbavíte objednávku na jakémkoliv čtecím zařízení (telefon, tablet či jiná čtečka). Rychle tak ověříte platnost vstupenky. Vstupenku můžete odbavit i pomocí číselného kódu na vstupence.
Systém je flexibilní a všechny parametry lze nastavit dle vašich potřeb. Poradí si i s dynamickými cenami či skupinovými slevami.
Samotné nastavení služeb uděláme za Vás. Po registraci do našeho portálu se Vám ozve náš pracovník a zeptá se Vás na potřebné informace k vytvoření prezentace a nastavení rezervačního systému.
V této situaci v administračním rozhraní zadáte zrušení termínu vč. důvodu. Systém zákazníky automaticky o této skutečnosti informuje a nabídne jim nový termín či zrušení objednávky. V případě zrušení se o vrácení peněz a vyrovnání dokladů postará systém sám.
Abychom Vám mohli co nejvíce zpříjemnit cestu k zábavě potřebujeme využít Cookies. Díky nim vám můžeme nabídnout ty nejvhodnější aktivity a také usnadnit cestu k nákupu.
Cookies jsou malé textové soubory, které jsou po návštěvě webové stránky umístěny ve vašem počítači či telefonu. Díky tomuto vám můžeme zjednodušit práci s webovými stránkami a nabízet vám zážitky podle toho, co opravdu hledáte. Umožnují také přizpůsobit webovou stránku vašim potřebám a dopřát vám komfortní prohlížení.
Cookies neslouží k uchovávání osobních ani citlivých údajů.
Přijmout vybrané