Reklamace
Našim cílem je poskytnout Vám co nejlepší a nejkvalitnější služby. Někdy se však stane, že člověk míní a život mění, proto jsme připraveni postarat se o Vás za každé situace.
V případě potíží přímo v místě aktivity nás kontaktujte na speciální telefonické lince, uvedené v e-mailu s potvrzením objednávky. Vzniklou situaci budeme řešit okamžitě.
Pokud nám nebo našim partnerům něco nepovedlo a Vy jste nebyli s poskytnutou službou spokojeni, je nezbytné, abyste nám o tom dali vědět nejpozději do 5 dnů od uskutečnění aktivity.
Vyplňte prosím tento jednoduchý formulář, abychom mohli Vaši reklamaci co nejrychleji posoudit a vyřešit:
Ozveme se Vám co nejdříve zpět. Pokud Vám nebude do několika minut doručen potvrzovací e-mail o přijaté reklamaci, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem na reklamace@skvelecesko.cz.