0
Dobrodružná venkovní hra ve městě Telč - objevte kouzlo Telče
1 FOTKA

Chcete vědět jak zákazníci hodnotí Dobrodružná venkovní hra ve městě Telč - objevte kouzlo Telče? Aktivitu již hodnotilo 2 zákazníků a má hodnocení 3.5 z 5. Níže se dozvíte názory ostatních zákazníků, jejich zkušenosti a zda by aktivitu doporučili. Stejně tak budeme rádi za vaše názory, pokud se rozhodnote Dobrodružná venkovní hra ve městě Telč - objevte kouzlo Telče navštívit. Ostatní zákazníci vaše zkušenosti velmi ocení.

od 150
REZERVOVAT

Hodnocení uživatelů

NAPSAT RECENZI
3.5 / 5
2 recenze
Aktivitu doporučuje
50 %
zákazníků
Skvělé
1 x
Dobré
0 x
Průměrné
0 x
Nic moc
1 x
Hrozné
0 x
2 / 5
  • měli jsme jiná očekávání:-( hra je pro starší děti

Na mapě se zobrazí jen body, ale k bodům mapa nenaviguje, je potřeba si body vyhledávat v jiné aplikaci (mapy.cz či google mapy apod.) a podle jiné aplikace body dle jejich názvu najít... při opakovaném návratu do hry se hra velmi dlouho načítá (i když má telefon plné datové pokrytí..) :-( Navíc v úplném úvodu hry, při dojití na místo označené souřadnicemi (což je jediné místo v celé hře označené souřadnicemi), jsme se snažili hledat obsluhu, jak je uvedeno v instrukcích, mysleli jsme, že třeba dostaneme hrací kartu apod. Avšak nikde žádná obsluha nebyla, v Informačním centru taktéž nikdo nic nevěděl, museli jsme tedy volat na infolinku Skvelecesko.cz, vyčkat si zdlouhavé pořadí na lince a nakonec jsme se dověděli, že žádná obsluha v Telči není, že na webovkách je matoucí informace.. Přepínání mezi webovkami s hrou a aplikací mapz.cz a následným čekáním, než se hra opět nalouduje, nás bohužel nakonec v úvodu hry odradilo a hru jsme vzdali. S velkým zklamáním jsme se tedy vydali vymýšlet náhradní program pro naši 15-ti člennou skupinu... byli jsme nakonec na lodičkách a v lanovém centru... Samotné body (místa) ve hře jsou jistě velmi zajímavé a i soutěžní úkoly jsou dobře vymyšlené... bohužel ale technicky hra není dotažená:-( Mrzí nás velice, že se dělíme o tuto naši zkušenost, tím spíše, že je nám jasné, že někdo si dal práci s vymýšlením úkolů a my to teď kritizujeme (... omlouvám se..) ...ale třeba naše recenze alespoň pomůže jiným hráčům v tom, že nebudou u prvního stanoviště hledat obsluhu (v info centru apod.) a ztrácet tak čas a dále že nestráví další zbytečný čas ujišťováním se v tom, že ve hře skutečně nenajdou možnost přímé navigace k jednotlivým bodům. a tyto si musí najít sami v nějaké jiné aplikaci..

Reakce SkvěléČesko.cz
Krásný den, Marcelo,

moc nás mrzí, že zážitek nesplnil Vaše očekávání a obsahoval nepřesné informace. Kvalita je pro nás na prvním místě, a proto intenzivně pracujeme na zlepšení. Nepřesné informace jsme již upravili a Vaše hodnocení předáme provozovateli, aby mohl zajistit nápravu. Drobnou omluvu a kompenzaci jsme Vám zaslali na e-mail. Doufáme, že nám zachováte přízeň. :) Za SkvěléČesko.cz Týna

5 / 5
DOPORUČUJE AKTIVITU
  • Poznali jsme Telč víc než při běžné procházce.

Cookies jsou malé textové soubory, které jsou po návštěvě webové stránky umístěny ve vašem počítači či telefonu. Díky tomuto vám můžeme zjednodušit práci s webovými stránkami a nabízet vám zážitky podle toho, co opravdu hledáte. Umožnují také přizpůsobit webovou stránku vašim potřebám a dopřát vám komfortní prohlížení.

Přijmout vybrané